HELG!!

Ja då va man färdigjobbad för denna veckan = HÄRLIGT!
missförstå mig inte, jag trivs på mitt jobb,
men visst e de underbart att va ledig hihi!! =D

Idag hann jag med en snabbtur med Winni
innan de va dags för bio i växjö med Tina.
Blev "Alice i undelandet".
Inte så bra som man trodde,
men fult duglig att titta på enligt mig.
Lr va tyckte du Tina =)
Hade verkligen jättetrevligt ikväll, måste hitta på saker oftare!

Sitter nu i soffan och tittar på när martin och brorsan spelar hockey.
Detta jäkla spel... finns de nåt tråkigare??!!!

Nähä dags att nana..
Upp tidigt till stalelt imon och morgonfodra.
Ska försöka hinna rida alla tre imon så lika bra att köra igång tidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu