Börjar kl 13:00

Så snart e de dags att byta om.
Gillar inte att börja denna tid, för de förstör hela dagen känns de som.
Men har iaf hunnit med lite idag..

På morgonen va jag i stallet.
Tog med mig både hunden och Donna och gick en runda i regnet.
Lite mysigt faktiskt =)

Sen åt jag frukost med kära systeryster.
Och sen har vi suttit och slagit typ alla Martins rekord på Guitar Hero =D

På fredag ska Donna ultraljudas!! Iiiiiiiiiiiiiiiiihhh!!!!!!
Hoppas, hoppas, hoppas....

Och på lördag blir det en tur till Ullared,
fick med Martin utan hot denna gången ;)

Nu får jag rusa!! Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu