Här händer det grejer!!

Ja de kan man verkligen säga!

Först och främst glömde jag ju återkomma om träningen i tisdags.
Men den gick jättebra, Winni känns härlig att jobba med nu =D

I fredags åkte vi till Vallarna och tittade på "Mor till Salu".
Jag tyckte den va superrolig!!! Hahahaha..
Synd att man inte kan få just "sin" föreställning på DVD.
Hade köpt den direkt!! =)

I lördags blev det en tripp till Ullared, alltid lika skoj att gå där.
Kom bl.a. hem med en regnjacka, en sån där lång som går ner till fötterna typ.
Jättesmidig som man kan ha när man rider och som täcker både sadel och ben!
Ett par nya ridhanskar i skinn blev de oxå, jättesköna och mjuka!
Hittade så klart en massa annat oxå, men de orkar jag inte rabbla upp.

På söndagen åt hela familjen middag i Trollestorp.
Jättetrevligt och maten va lika god som vanligt =)

Efter middagen kommer helgens mest irriterande händelse!!!

Jag tänkte jag skulle ut och motionera Winni lite,
hade vilat i 2 dagar så de behövdes verkligen!!
Iaf...
Upptäcker att Winni vridit sin ena baksko, inget ovanligt alltså!
Så jag skulle som vanligt dra den till rätta och slå i några nya sömmar.
Winni drar till sig bakbenet med världens fart och jag hinner inte reagera..
..innan sömmen gått in i mitt finger så klart!!

Blev några timmar på Ljungby lasarett, tre stygn i fingret och en stelkrampsspruta.
Så himla typiskt!! Och irriterande!!!

Så Winni lyckades skaffa sig ännu en dags vila.
Så alla frivilliga ryttare är nu välkomna!!! =)
Nåja skogsturer med enhandsfattning ska vi nog klara av,
men att träna blir lite knepigare ;)

En händelserik och härlig helg har det varit iaf!

Kommentarer
Postat av: tina

men hanna då, det var väl dumt;) hoppas de läker fort!

2010-08-16 @ 09:02:16
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu