Väntar på Martin..

... Han, Emelie och Andreas e på fest hos en fd klasskamrat.
Hoppas dom haft roligt!!

Jag har i stället varit hemma ikväll,
brorsan e här och vi har precis tittat färdigt på en rysare.
Nu håller han på att somna i soffan,
medan jag e klarvaken!

Tidigare idag har vi (jag Martin Freddy Pappa och Andreas) varit ute och planterat.
Vilket kan va helt okej om mane några stycken,
men något drömjobb e de ju inte precis hihi ;)

Efter de va jag med Tina på mitt livs första tuppwere-party (ursäkta stavningen)
blev minsann något handlat iaf.
En grej som man kan koka ris i micron med och man ska få perfekt resultat,
blir spännande att prova den sen hihi =D
Ni som känner mig inser att det måste va en jäkla bra grej för att jag inte ska misslyckas!!

Måste ju berätta om gårdagen oxå!!
Jag och Emmy va ute och åt lite gott på Charlies =)
Blev en kycklingsallad för min del,
rekommenderar er att prova den om ni inte redan gjort det!! MUMS!!
Efter middagen gick vi upp till Johan och fortsatte kvällen där.
Va riktigt roligt att hitta på något med Emmy,
va ju ett tag sen sist!!
Fast nästa gång får de ju gärna hända lite mer i denna otroligt trista stad!

Jaha måste ju berätta lite om hästarna som vanligt! ;)
Hästarna måste ha blivit skrämda av något i hagen, 
för när jag kom till stallet idag hade Winni 1 av 4 skor kvar!!!
Hur gör hästkräket för att lyckas med de på en dag!!!
Och stackarn som e van att ha sulor e rejält öm i sina hovar nu!
Hoppas hovis kan komma snabbt nu.
Donna hade sina skor kvar iaf men hon e ju inte lika osmart som Winni,
hon tänker ju på var hon sätter sina hovar iaf.
Så idag blev de inget ridande,
utan blev lite borstande och gosande i stället =)
Mina två söta damer!! De e så underbart att få vara med dom =D



Nähä nu ska jag försöka sparka liv i Freddy igen
och se om han inte vill spela lite "Resident Evil"
Önska mig lycka till med de hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu