Knasiga Ponny!

Bara måste ju berätta om min och systers hysteriskt roliga ridtur igår!!
Winni fick en välförtjänt vila
och det blev i stället lilla Donna som skulle få ut och röra lite på sig..
Upptäcker så klart att jag glömt det skarpare bettet hemma,
men vi ger oss ut i alla fall.
Och de brukar ju gå ganska bra.........
Men INTE denna gången!!!!
Min mycket smarta ponny hade nämligen kommit på en ny genial ide'!!!
"Om jag springer med mulen i backen så kan inte ryttaren få upp huvudet på mig
och jag kan springa när jag vill och vart jag vill"
Sammanlagt blev de hela 6 okontrollerade skenturer där Donna sprang med mulen i backen
och jag satt i sadlen och skrattade hysteriskt!! =D
Emelie kom långsamt efter med Conny för att kolla vart vi tagit vägen varenda gång
och för att kolla om jag fortfarande satt kvar eller hade ramlat av mitt i en skrattattack =)

Hur kan en ponny bara komma på så många ide'er....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha gulligt det måste sett ut;)

2010-02-22 @ 19:34:56
Postat av: Hanna

hihi ja emelia och jag sa att man skulle har varsin filmkamera på hjälmen =) de händer de mest märkliga saker när man e ute och rider hihi...

2010-02-23 @ 20:17:03
URL: http://nizzmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu