Massa snö!!

Ja det har vi minsann fått nu!!
Visst är det fint att titta på men ack så opraktiskt =(
Och inget ridande blev de pga all snö.
Donna hade snö upp till hasarna
och hade tillräckligt att kämpa med för att ta sig fram i hagen.
Winni skulle jag egentligen ta ett dressyrpass med
men de hade jag inte heller hjärta till i all snö.
Med andra ord så vill jag att snön smälter bort nu

Våren är VÄLKOMMEN!!! =D

Har i alla fall tagit en himla massa kort idag,
både på hästar, Martin och pappa =)
Ska lägga ut en del av dom senare ikväll.

Nu är Martin iväg med sina kompisar, jag är precis hemkommen från gymmet,
och nu väntar en stund framför en film med syster och hennes pojkvän =)

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu