TOLKAT!!

Ja minsann idag har jag tolkat med skidor bakom hästen för första gången,
brukar ju alltid vara jag som rider..
Det va skitkul!!!! Och jag va grymt bra hahaha =D
Detta blir ett måste att göra om, helt klart!!

På kvällen så bar de av till dressyrträning med Winni i Torpa.
Martin och Emelie va snälla och följde med mig, Tack!
Idag kändes de som att mitt mål med Winni ligger flera ljusår iväg =/
Hmm vad ska man göra när de inte vill funka... ge upp eller kämpa vidare..
Blir nog kämpa ett tag till, vi är ju trots allt ett fighter par Jag och Winni ;)
Nästa vecka väntar en hopplektion så då blir jag nog på glatt humör igen =D

Nu väntar en stund framför TVn och sen sängen,
och imorgon kan jag sova hur länge jag vill = SKÖNT!!!

Natti Natti Alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu