Premiärtur!! Och Sandra =D

Igår fick Donna ta sig en lite barbackatur med mig.
Så härligt att komma ut i skogen med min lilla ponny =D
Och medan jag red hann jag prata en hel del med Min älskade Sandra!
Vad jag saknar denna människa!!!
Tycker att avståndet mellan oss kunde va lite mindre än 40mil!!
De va iaf härligt att få tjabba lite med henne och som vi kan tjata hihi ;)
Hon har äntligen börjat sätta igång Big igen
så inte omöjligt att de blir en resa för mig och Winni innan sommaren e slut!
Hade vatt så kul att få rida ihop igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu