Regn och rusk =(

Lika fint som de va igår, lika regnigt e de idag!
Mina änglar va jättefrusna och stod och skakade när jag tog in dom ikväll,
mina små stackare =(
Men fick varsitt varmt täcke inatt och hoppas på bättre väder imon!!

Snart e de dags att jobba igen..
Nattpatrullen inatt och Annelie jobbar!! =D
Kommer bli en kanonnatt!!
PLUS att vi ändrar klockan och alltså jobbar en timme mindre ;)

Imorgon blir de ridning på Winni direkt efter jobbet,
och på em ska jag och Malin till ridskolan och motionera några hästar till.

Dags att va social me sambon igen hihi..

På återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu