Då har hon åkt...

Nu e Sandra påväg uppåt i landet igen..
Och för egen del e de snart dags att börja jobba =/
Vi har haft ett par jättehärliga dagar, trots diverse krämpor ;)
Vi har bl.a hunnit med: Flyinge där Sandra gjort antagningsprov till hovslagarutbildning,
en tjejkväll med Martin och Malin, en massa skitsnack och en hel del ridning så klart!!
Även kaffe har vi hunnit få ner mängder av..
Gud tjejen hur mår din mage egentligen av allt kaffe haha!!
Hoppas nu att de inte blir ytterlgare 4 månader tills nästa gång vi ses!



Haha en rolig sak att berätta om dagens ridtur oxå..
Jag lyckades glida av Donna!!! haha
Börjar bli en dålig vana tycker jag!!! 3 avåkningar på mindre än en vecka!!
Dags för balansträning tror jag!! =D
Jaja lyckas ju få till mjuklandningar iaf ;)

Nähä får nog gåoch göra mig i ordning för jobbet,
inte alls sugen på en hel helg med jobb nu..
Men man kan ju inte va ledig jämt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu