Då har söndagen oxå gått..

Idag har jag varit med Tina och tittat på Pingstpokalen =)
Även systeryster kom efter ett tag.
Jättetrevligt, bara synd att de inte va så många deltagare..
Här kommer lite bilder därifrån:





På eftermiddagen hann jag, syster och Lycke med en liten ridtur.
Winni va rädd för de mesta och till slut gick de inte längre,
utan vi valde varsitt håll haha ;)
Men de e lugnt jag landade mjukt i buskarna och Winni glodde på mig!
I övrigt en jättehärligt ridtur i solsken (lite blåsigt bara).
Hade med mig kameran idag igen sä här kommer lite fler bilder..



Dags att duscha och sen sova. Jobbar 7-13 imon, sen rida med Lycke =)


Kommentarer
Postat av: Lindha

hej.

Ja det var ganska mycket jobb... men vad gör man inte. Det var billigare :)

Zanti har varit i Danmark denna helgen, hon betäcktes med throphy catch halvbror till money maker...

Det känns riktigt bra att hon fick komma dit. :o)

2010-05-24 @ 09:18:37
URL: http://zantana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu