Inte igår..

...men de blev uppdatering idag i stället ;)

Ullared va roligt som alltid =D
Va fick jag med mig hem då...
¤ ett nytt regntäcke till Winni (de andra satte hon hoven igenom)
¤ en ny grimma till Donna
¤ några plagg till mig själv
¤ en ny digitalkamera! Behövde en liten att ha med mig på allt möjligt kul =)
   (E lite för rädd om systemkameran för att ta me den på t.ex fester haha)
... och massor med fler grejer...



Provade ju taktil massage igår oxå och måste medge att de va inte dumt.
Jag typ somnade haha =)

Ridning blev de inget av igår för vi kom iväg så sent.
Men i förrgår va vi ute på en rolig skogstur, jag, syster ch mamma.
En tur me full fart och pigga hästar =)


Denna dag ser ut så här än så länge:
Äter frukost i Trollestorp, ska hämta hö, rida 3 hästar
och sen äta middag i Trollestorp oxå =)
Martin e på släktträff idag så jag kan göra precis vad jag vill hehe.
Funderar på att köra ett race med dammsugaren oxå..
(men de får vi väl se hur de blir me den saken haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu