Oj va längesen!

Ja de va visst ett tag sen jag skrev sist, man får sina svackor ibland ;)
Jaha va har då hänt sen sist...
Tja mest så har man ju jobbat och ridit tror jag.

Skulle ju tävlat med Winni i lördags,
men jag va rejält förkyld så de fick tyvärr va.
Va iaf där och fick se Malin komma 3:a i LC =D Grattis till dig!!

I söndags tog tjejtrion en liten tur till ullared.
Kollade in den nya kaffebaren bl.a.
Kan starkt rekommendera "Chailatten"!!! Riktigt mumsig! =)

Denna veckan har bara flögit förbi med jobb,
men nu e man lite långledig till på måndag = HÄRLIGT!!!

Idag va jag Snoddas och Eva ute på en liten skrittur ihop
och tror att Bamse stötte på sitt första rådjur någonsin..
Lr ia så reagerade han som om han trodde de va världens farligaste MONSTER!!
Han satte rumpan under sig och bara sköt iväg, stackars "liten" ;)
De va ju nästan att rådjuret nådde honom till magen haha =D

Efter de så lämnade vi av Eva och hämtade upp systeryster och Conny.
Sen blev de ännu en tur i skogen, fast med högre tempo.
En härlig ridtur fick vi minsann!!

Imorgon väntar en frukost med lilla mamma, några ärenden i stan
och på em ska syss, jag och Eva ta en ridtur ihop.

Auf wiedersehn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu