Så trött!

Ja de har varit en lång och stressig dag känns det som..
Först jobbade man länge och sen stressa ut till stallet,
för att först rida bamse och sen iväg på träning med Winni.
Träningen gick iaf helt okej, e nöjd med min och Winnis insatts =)
Men nu e jag verkligen trött och lite småsur över att ha missat House
OCH ett tuppewereparty (ursäkta stavningen) hos Tina!
Inte för att jag behövde handla nåt, men träffar Tina alldeles förs sällan =/
Varför har inte dygnet 30 timmar i stället!!?
Känns ibland som om livet inte består av mer än jobb och hästar..
Dags att strukturera om sitt liv lite kanske ;)

Nähä nu ska jag minsann ta en kopp te och slumra i soffan!
Hoppas att morgondagen känns bättre än denna dag!
Positiva tankar!! (som Lina skulle säga) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu