Avdelningsridning..

.. e helt klart inte Winnis favorit!!!
Varför tänka på jobb när de voltar massa andra hästar runt om mig,
jag vet vi busar med dom i stället!!!!! Knashäst!!
Ikväll va hon billig kan jag säga haha =)

Men ska ju klart skryta om våra framsteg oxå ;)
Åkte iväg själv med Winni idag!!!
Lastade på och av helt själv både dit och hem = STOLT!!!
Va så klart tvungen att tramsa lite som vanligt, men ändå jag gjorde de själv!
Ja en klapp på ryggen och ett varmt bad e man minsann värd efter de tycker jag.

Tydligen dressyrtävlingar den 9:e Oktober.
Sista tävlingen med Winni kanske.. men en LB...
nja jag tippar på "blåbärsdressyren" hahaha =D
Jaja får se va som händer, jag hinner ångra mig innan dess!

Bamse har äntligen fått på sig skor idag
så nu e de bara att tuta och köra =D
Ska ta mig en lång härlig skogstur med honom imon tänkte jag.
Innan den härliga ridturen blir de till att hämta hö och halm, mindre kul =/

Nu kom mannen i mitt liv hem,
han har kollat när Troja vann (för en gångs skull!!!)
På återseende....


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker absolut ni ska tävla innan :D LB klarar ni galant ;D ..

2010-09-22 @ 23:38:18
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Lycke

Hej Hanna! Nu tycker jag att vi ska ut och rida snart. Saknar det så sjukt mycket, vilka dagar kan du? (:

Puss

2010-09-26 @ 19:10:35
URL: http://lyckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu