Uppdatering bara

Jaha då sitter man i soffan med en kopp te i handen, härligt!!
Sen ska jag till stallet och pyssla om änglarna =)

Igår red jag Winni för första gången på 1,5 vecka!
Bara 20 min på åkern, vill inte rida henne mycket utan skor.
Trodde hon skulle skutta, sparka och krångla
men hon var hur lugn och fin som helst!! =)
Jobbade på bra och kändes mjuk och rörlig.
Imorgon får hon äntligen på skorna så sen e de bara att rida som vanligt igen.

Va oxå i Torpa och red Grace igår.
Kul att få rida henne =)
Men förstår att Malin har lite att göra när hon får henne på lektionerna ;)

Måste ju uppdatera om Connection oxå!
Fick hem honom i söndags kväll, inget bråk alls med de andra hästarna.
Han verkar nöjd och lugn.
Igår blev han lite ompysslad och friserad.

Nähä nu får jag bege mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu