Hoppig skrittur ;)

Ja måste ju berätta om våran underbara skrittur igår!!
Den blev minsann allt annat än vad vi tänkt oss hihi..
Solen sken ju och de va så härligt väder
så syss, mamma och jag tänkte att vi tar oss en liten ridtur.
MEN hästarna hade helt andra planer!!! =D
Lilla Donna började bocka, bocka, bocka och BOCKA!
Hahaha jag skrattade så jag knappt kunde hålla mig kvar =)
Älskade skruttponny vad hon kan liva upp stämningen hihihi.
Tyvärr livade hon kanske upp allt lite för bra
för Winni fick lite fnatt och lät mamma hamna på backen!!
Jaja såhär i efterhand måste vi erkänna att det va en riktigt rolig skrittur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu