Ett tag sen sist.

Hundra år sen jag bloggade sist känns det som..

Jag och Eva har varit och provridit lite hästar sen sist.
Letar efter ett trevligt sto som kan fungera till både avel och lite ridning.
Finns ju mängder av annonser, men svårt att hitta den perfekta.
Men vi kämpar på! =)



Lilla Donna håller på att komma igång riktgit bra nu och busar som aldrig förr.
Igår bockade hon och studsade som en galning.
Älskar verkligen min lilla busponny!! =D
Har varit på ännu ett vet. besök med henne oxå
och kan med glädje berätta att det äntligen går på rätt håll!

Winni tar det än så länge ganska lugnt.
Travar och galopperar lite när tillfälle ges,
men inget mer ansträngande jobb än så länge iaf.
Väntar ju på att snön skulle försvinna helt ifrån skogsvägarna,
men vi fick ju ÄNNU MER igår så får väl vänta lite till verkar det som =/



Har lite nya planer på att förändra vårt hem lite oxå,
men vi får väl se vad som hinna med hihi..



Nu ska jag ta på mig lite snötäta kläder och bege mig till stallet,
tolkning som står på schemat idag!
Får passa på när de e lite snö och mjukt igen =D


Kommentarer
Postat av: nizze & bella

tack, den är från i höstas på klubbtävlingen :)

ja, vi trivs bra ihop! svarade på ditt mejl nu också.

2011-03-19 @ 20:13:40
URL: http://animalsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu