För att jag måste ;)

Lovade Sandra ett inlägg så lika bra att göra de, annars får jag höra de i flera år... ;)

Va visst längesen jag skrev nåt..

Jag har iaf hunnit med ett besök uppe i Björkvik hos Sandra, Max och Winni.
Alltid lika roligt att komma dit och man känner sig sig så välkommen =)
Det blev en helg fylld av hästar och timmar av prat!
Borde egentligen inte berätta detta då det tär oerhört på min stolthet....
.... Men jag lyckades åka av en B-ponny där oxå!!!!
Lilla Stormen och jag skulle över ett "hinder" på 20 cm
MEN Stormen överdrev något och hoppade visst 1,20 m istället!!!
Måste medge att jag inte riktigt va beredd på det språnget
eller en sån kapacitet hos den lilla (smått överviktiga) ponnyn =)
Men den avåkningen får jag väl helt enkelt bjuda på hihi! 

Och denna veckan har Sandra varit nere och hälsat på mig i stället!!
Även nu har det blivit mestadels hästar så klart och en hel del kaffe oxå ;)
Bla så hann vi åka och köpa oss en söt liten hingst..
(Ja lite galna e vi nog)
Ett fullblod på 12 år, en liten Loopie =)
Han är så himla underbar och har redan vinna våra hjärtan fullt ut! <3



Så.. Detta var allt för denna gång Sandra =)
Hoppas din kurs gick bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu