Ett Nytt Liv

Ja de va längesen jag skrev något här och så mycket har hänt..
Det mest underbara är att Jag och Martin har fått lilla Oliver!
Känslan när man blir mamma är helt otrolig, underlig och det bästa som finns!
Allting cirkulerar just nu runt Oliver och jag älskar det <3
 
Och den sista augusti är det beräknat för älskade Sandra,
Jag längtar så tills jag får se hennes lilla underbara bebis! 
 
Måste ju också berätta att Winni blev dräktig med Loopie
så hoppas på att det nästa år kommer ett underbart sött mörkbrunt litet stoföl ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu