Hur ser framtiden ut..

... den som ändå visste det!
Iaf vissa delar av den..

Skulle vilja hitta ett underbart hem till min lilla Winni
så man inte behöver oroa sig för att hon ska komma i oerfarna händer.
Jag vill komma ut till Torpa för att utöka mina och Bamses träningsmöjligheter.
Och vill hitta en ryttare som vill pyssla och ha skoj med min älskade busponny =)
Det va på hästfronten det..



Vill oxå att den här ***** renoveringen ska bli färdig i ett naffs!!
Börjar bli trött på att bo på en byggarbetsplats!
Men en vecka till Hanna, bara stå ut!!

Skulle gärna vilja ha en ny bil oxå,
kan man få lägga till det i önskelistan till jul ;)
Sen tror jag att jag skulle va rätt nöjd hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu