Oj va tiden går!

Va visst längesen jag uppdaterade nu..

Vi har hunnit med hela två födelsedagar..
I lördags va de min älskade Martin som fyllde 23
och igår fyllde Lycke 16.
GRATTIS till er två!!! =)

Annars har dagarna bara sprungit iväg med en massa jobb på schemat.

Lite ridning har jag klart hunnit med oxå ;)
Igår va Maria här och provade min lilla busponny.
Och de gick riktigt bra.
Kul när de e nån som gillar fart lika mycket som Donna gör =)

På kvällen sen va de premiärträning med Pinnen.
Han gick jättebra att lasta
och när vi kom fram va han inte alls så stirrig som vi hade väntat oss, skönt!
De va hopplektion så några skutt tog vi minsann.
Riktigt stolt över den lilla killen!



Känns lite tråkigt att han snart ska åka..
På söndag bär de av mot nya äventyr för hans del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu