Snart är även onsdagen slut!

Och skönt är väl det!!
SNART helg!!
Men har som vanligt den mesta tiden uppbokat känns det som..

Torsdag:
Hälsa på Tina =)
Kalas inne i skogen.. fira Ellen på hennes födelsedag.

Fredag:
Hämta hö och förhoppningsvis även halm.
Rida alla tre kusarna oxå så klart.
Och renovera som bara den i huset!!

Lördag:
Jobba lite mellan 7-13.30.
Sen julbord med härliga Ryssbygänget =)

Söndag:
Provridning av Winni.

Och nånstans mitt i detta ska de julpyntas så klart ;)

Nähä nu ropar sängen på mig tror jag,
e ju en dag imon oxå!

Auf wiedersehn =) ( allt jag kan på tyska Lycke haha )

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas hon e bra nu och att dom passar :D

2010-11-26 @ 13:24:59
URL: http://sutekidayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu