Va dålig jag är!!

På att blogga nu för tiden!!! Måste bli skärpning på de alltså!

Vill bl.a. skriva ett stort GRATTIS till Martins bror Linus som fyller år idag!
Och ett GRATTIS till min systers pojkvän oxå.
Många som är födda idag verkar de som =)

Och ikväll vankas de hoppträning minsann, skojsigt skojsigt =)
Kan tyvärr inte ta med någon egen häst för jag vill inte köra i detta vädret!
Snöslask på hela vägarna!!
Men ska få låna Monikas söta Grace så jag e nöjd ändå ;)

Vårt vardagsrum har äntligen blivit ett enda stort rum,
tack vare snickarna som va här idag.
Skönt att det går framåt!
Nu är det bara tak, golv, gipsskivor, tapeter och lister kvar..... BARA!
Hoppas på att bli färdiga tills man ska julpynta,
men jag brukar ju va LITE VÄL optimistikst så får se hur de blir med det ;)

Jag har hunnit med ett storbråk med min kära systeryster oxå,
ibland går vi verkligen varandra på nerverna!!
Hur kan två syskon bli så enormt olika!!!???
Men redde iaf ut alltihop och nu e allt på topp igen.
Insåg väl att blod e tjockare än vatten och att vi minsann får stå ut med varandra ;)
Jaja får väl erkänna att systrar kan vara bra att ha, IBLAND hihi..

Nähä nu får jag gå och kolla pannan och sätta på lite te till den odrägliga systern ;)
Puss och hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu