Tiden bara går

Ja hej och hå vad tiden går!!!!
Kanske inte min starkaste sida att blogga just nu känns det som...

Hade en härlig kväll med två goa tjejer igår =)
Tack så mycket Sandra och Malin!!
Och idag tog Malin och jag en tripp upp till Sickinge och kollade lite tävlingar.
Visst e de underbart att se alla dessa fina hästar,
men kan inte påstå att det där med tävlingar lockar mig direkt..
Känns rätt skönt när man blir frusen, att man bara kan åka hem när man vill t.ex ;)

Ska själv åka upp till mina små sötnosar snart e de tänkt.
Jag och söta Donna ska ut och mysa med varandra i skogen först =)
Och sen ska de små islänningarna få ett litet träningspass e de tänkt.
En underbar HÖSTdag e de så man får väl passa på..

Ska se om man kan få lite härliga bilder under dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu