APRILväder!!

Vaknar upp idag och allt e vitt, va kom all snö ifrån!!!
Jag vill ha vår och sen sommar, inget annat!!!

Hästarna fick iaf va inne inatt
och tur va väl de!

Igår va medryttarna här och tog ut winni och donna på en tur.
Donna hade t.o.m fått hoppa lite smått =)
Allt hade gått bra och de känns härligt.
Nästa tisdag tänkte jag försöka följa med dom ut på en skogstur.
Får se hur planerna ser ut då, de vet man ju aldrig hihi

SANDRA: Går fortfarande omkring på rosa moln
och kan inte fatta att winni va så duktig!!
Tävling i Torpa i slutet på maj och början på juni,
deltaga lr inte... de e frågan.
Men passande för dig att komma ner då kanske hehe ;)

Tänker fortfarande på lilla Zantana oxå..
Den söta häst stal en bit av mitt hjärta tror jag..
Hur de nu fortfarande kan finnas fler bitar att dela ut haha =)
Hmm hur ska man göra..


Kommentarer
Postat av: Lycke

sv: Det blir nog kanon! :)Ja, hade tänkt att byta nu efter vi har varit i Tyskland med klassen :D om du nu hade glömt det så åker jag vecka 17 (;

2010-04-21 @ 11:56:17
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Postat av: Lindha

Hihi... skönt att hon är så oförglömlig!! Jag har varit i kontakt med Erika Aspergrim, hon hade lite förslag ang, Zantana.. Vill du läsa hennes brev så kan jag maila det till dig. man kan söka på hennes namn oxå på google. Mvh Lindha

2010-04-21 @ 19:17:14
URL: http://zantana.blogg.se/
Postat av: Lycke

sv: Jo det har jag väl D: Nästan säker på det, haha men jag känner ju mig själv... haha

2010-04-22 @ 15:40:44
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh det skulle ju vara skitkul å komma och kolla när du tävlar ju! Vilket datum är det? Så ska jag genast kolla upp om jag kan kika förbi då:) wohoohoh*

2010-04-24 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu