Bilder på Pinnen, Sandra =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men vilken sööööt liten en:) Han ser lika tanig ut som min egen men det kanske är bara så det ser ut:)? hihi* Var han roligt att rida?? Tell me! Puss

2010-04-07 @ 20:44:58
Postat av: Hanna

Jo han har spetor till ben iaf =) ingen jättegrov häst.



Ja han va jätterolig att rida.

Lite stressad och rädd för allt men utan sparkar och bockningar, så de e härligt =)

Han känns som en ponny jämfört med winni hihi men han e iaf 1,56 ca i mkh.



Han ska bara va hos mig till juni nån gång så vill du se honom liva får du allt pallra dig hit innan dess! (försöker med alla knep jag kan att lura hit dig haha!! ;)



PUSSSS

2010-04-08 @ 06:37:33
URL: http://nizzmo.blogg.se/
Postat av: sandra

Han är skitsöt ju:)

Åh vad roligt att han är kul! Skönt att slippa bockningar å sånt:)

Jag kommer lätt ner innan juni! Min häst är inte halt längre! Åtminstone inte idag när jag red, provade tillochmed att trav lite och ingen markering alls! Han fick även springa av sig innne på banan och ta några skutt:) Gick jättefint! Så hålla tummarna för att han inte haltar imorrn! Wohoo*

2010-04-10 @ 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu