Haft en kanondag!!

Fick sovmorgon ända till 8.30 idag = härligt!!

Sen åkte jag ut till stallet och mockade.
vid halv 11 dök Kim upp och så tog vi en ridtur på Donna och Winni.
Va jättehärligt, hästarna va pigga och solen sken ibland =D

Efteråt åkte jag ner till Kim och blev bjöden på lite kaffe.
Passade så klart på att gosa me de små söta valparna!!!
Och även deras 1 vecka gamla ankunge!!

Efter kaffet hämtade vi Poker och Charlotte,
och så bar de av på ännu en ridtur =)
Idag va poker mycket lugnare och jag fick stanna på ryggen haha!
Även nu va de fint väder och skogsvägarna har torkat bra.

När vi kom tillbaka fick jag ta Charlotte en runda i paddocken.
Hon gick jättefint!! Verkligen stor förändring sen sist jag red henne!
Kredit till dig Kim för allt jobb du lagt ner! =D
Fick t.o.m ta några skutt och de gillade hon hihi.

När allt vad gäller hästar va färdigt åkte jag hem till min kära sambo,
som hade städat hela lägenheten!!! Så duktig han e!!!!

Så jag och Martin begav oss ut på en liten shoppingrunda ;)
Kollade bl.a in nya Audio Video lokalen,
och kom hem med en ny DVD. Martin va i farten haha!

Nu e Martin på påskmiddag och jag ska strax bege mig till stallet
för att ta in kusarna.
Och ikväll blir de mys i soffan, en bra film
och en massa påskgodis!!

Önskar alla en Trevlig Påskhelg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu