Härligt väder!!!!!

Sitter i Trollestorp och äter frukost.
Har precis fixat färdigt i stallet.

Igår kom den nya stjärnan!!
"Pinnen" har anlänt =D
Så idag blir de till att bekanta sig med honom.
Han går nu i hagen med Winni
som e överlycklig över att ha en ny kompis =)

På kvällen igår va de hoppträning med Winni oxå.
Hade tvingat med Martin för att filma!!!
Ska försöka lägga in några klipp så du får se vad som hänt Sandra!!
Måste erkänna att vi faktiskt har kommit en bit på vägen lilla Winni och jag =)

Nähä dags att gå ut till stallet igen,
blir nog en heldag här om jag känner mig själv rätt hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yees! Lägg upp massa klipp:) Vill se vill se! hihi, duktiga Martin som offrar sig:) Roligt att nya hästen har kommit nu, förväntar mig en bild på honom snarast möjligt:) Pusssss

2010-04-06 @ 17:47:57
Postat av: Hanna

Jag försöker och försöker, men e nog ingen datahacker för jag lyckas inte med filmerna!!!

varför ska allt va så förbaskat krångligt!!! =/

2010-04-08 @ 06:40:24
URL: http://nizzmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu