Helgen närmar sitt slut..

..och måste medge att den faktiskt har varit kanon.
Ridning, lägenheten e städad och mycket mer.

Kära Malin har hjälpt mig med hästarna hela helgen,
(trots en inte allt för goo bakfylla hihi) och det tackar jag för!! =)
Fått oss ett par mysiga skogsrunder!!
Pinnen har skött sig kanon
och kunde inte låta bli att prova en galopp så klart!
Hur mjuk som helst =)

Borde verkligen börja packa snart.
Bara 3 veckor tills vi får huset.
Men när solen tittar fram e packa det sista man vill göra!



Går i försäljningstankar oxå...
Vet inte hur jag ska göra med min älskade Winni...
Hon e så himla lugn och fin nu och har lärt sig så otroligt mycket.
Och jag letar ju hela tiden nya utmaningar..
Varför ska man så snabbt festa sig vid dessa djur!
SANDRA HJÄLP MIG!!!!

Dags att ta tag i middagen: lax, potatis och örtsås = MUMS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som om du har haft en skön helg:)

Om jag vore du så skulle jag sälja Winni, pga

att du har fått fram henne till vad hon är idag:) Visst, det är svårt som sjutton, men man kan inte haka upp sig på en och samma:) Så hitta dig nån problemig unghäst istället! Det skulle väl vara roligt?:) Wohooo!

2010-04-11 @ 18:24:52
Postat av: Malin

Du köpte vel henne för att du ville ha en utmaning? Är utmaningen slut ska du kanske sälja. Men samtidigt så kanske det är nu som du har roligast?? Nu när du äntligen kan visa upp allt ditt jobb med stolthet. Gör som jag. Lägg ut annons, boka provridningar. Jag lovar du märker direkt om det känns rätt eller fel.

2010-04-13 @ 09:26:10
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu