Helgen slut..

Dom går så fort tycker jag..
och veckan som kommer e full me jobb..

Idag har jag tagit ett dressyrpass med Winni.
Och Pinnen fick en liten tur i hagen, ensam!!!
Huu så hemskt hihi... Fjantis ;)
Sen hjälpte jag syster lite med hennes Conny.
Tog några sutt med honom oxå
och ett av hoppet blev de NOLL stilpoäng på HAHA!!!

Sen ringde Carina mig idag om ett sto som ägaren hade lite problem med,
och som skulle tas bort om inte det rätta hemmet dök upp..
Självklart kan man inte låta bli utan syster och jag åkte och kollade på henne...
Och föll pladask!!! Varför skulle hon va så söt!!!!??!!
Men nån måtta måste de ju bli på alla hästar som kommer hem!
Helst skulle jag vilja ha all tid och pengar i världen för dessa underbara djur!
Får se vad som händer..

Tänker ju hela tiden på vad jag ska göra med mina egna två änglar oxå..
Sälja, behålla, foder lr VAD!!!!!
Mest funderar jag över min högt älskade ponny!! Lilla Donita!!

E de egoistiskt att behålla henne när jag knappt rider henne en dag i veckan??!!
Hon hålls ju igång av Lycke och många andra men aldrig av mig längre =(
Känns som jag funderar på att sälja en bit av mig själv..

Ska försöka sova på saken,
men troligtvis känns de inte lättare imon =(

Kommentarer
Postat av: Lindha

hej.

tack för att ni kom ut och tittade/provred henne..

Ja, filmen på youtube, där är hon LITE hoppig... Hon reds kontinuerligt där och borde inte ha så mycket energi, ändå hoppar hon inte lika mycket som hon brukar med mig..

Ha en bra vecka, Mvh Lindha

2010-04-19 @ 07:23:27
URL: http://zantana.blogg.se/
Postat av: tina

tänk på donna, inte på dig själv så lovar jag att det känns bäst! men stressa inte med några beslut. kram

2010-04-19 @ 10:11:28
Postat av: PHOTONERDEN

Hej Hanna! Tycker lätt att du ska ha pinnen ifall... så fin häst :D! Dock tycker jag att han ska ha ett nytt namn. Jag kom på David. Men lycke tyckte det var hemskt! Haha. Men tycker att du ska ha hästen, skit fin.

2010-04-19 @ 19:30:48
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Lycke

Gör det som känns bäst för dig :) Det är ju bara till att lämna ut henne på helfoder annars? Det går ju alltid att testa! :D Håller med Tina, stressa inte med några beslut.

puss

2010-04-20 @ 22:59:18
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska sälja Winni, och lämna ut Donna på foder. Sen ska du ta hem den galna märren och ha kvar Pinnen. Så tycker jag:)

2010-04-24 @ 12:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu