Ännu en vecka har gått..

Jaha var ska jag börja...

Bröjar självklart att berätta om Donna!!
Utraljudet visade att hon inte va dräktig tyvärr,
så blev en tripp till hingsten igen.
Och nu e hon färdig där och vi ska hämta hem henne ikväll!!!
Att man kan sakna sin lilla ponny så! =D
Nu ska hon få komma hem och bara ta det lugnt i hagen ett tag.
Kommer hon nog trivas med hihi ;)

Och Winni då...
Jo mina kära vänner har varit så snälla och hjälpt mig med ridningen,
så hon har hållts igång bra.
Jag är verkligen jättetacksam för all er hjälp!!!

På onsdag ryker stygnen och då ska jag väl kunna träna själv hoppas jag.
Jag har inte ridit på nästan två veckor och de känns hemskt!!!
Och inte jobbat heller för den delen!!
Har LITE abstinens på att va hemma kan jag säga!!!
Det enda jag dugit till e typ städa lite och gå med hunden!
Men på onsdag får ni minsann se upp för då kommer jag HAHAHA =D

Ljungbydagarna har hunnit komma och gå..
Kollade på karnevalen i fredagas
och igår kväll va vi och tittade på Almrock Story.
Tack så jättemycket älskade Lycke för biljetterna!!! =)
Skänker även en tanke till stackars mamma som blev inbeordrad att jobba
och missade föreställningen!! =(

Jaha idag skiner solen ser jag.. HÄRLIGT!!!
De e vi ju inte bortskämda med längre precis!!
Hmm undrar om farmor vill ha sällskap till frukost...
Får nog ringa och kolla efter hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu