Slarvat igen!

Ja de va hemskt så dålig man e på att uppdatera nuför tiden!!
Ska försöka bli bättre.



Har hunnit med en del om jag får säga de själv =)
Jag har så klart jobbat och ridit som vanligt..
Men har även hunnit med att besöka lite vänner sen sist
och de va underbart!! Man gör det alldeles för sällan! =/
Häsat på både Tina och Emmy =D

Tina hade bakat jättegoda bullar (som Jocke fixade lite hård yta på hihi)
och efter de blev de minsann en middag oxå!
Fick äntligen se Axel oxå, han e så otroligt söt och lik sin storebror!
Men kan inte minnas att Elias varit så liten oxå!
Dom växer fort dom små liven! =)



Emmy och jag hade en liten breakfast ihop en morgon.
Och självklart gjorde Alicia oss sällskap =)
Denna lilla busunge hihi.
Hur en unge kan ha så mycket energi e för mig helt obegripligt!
Men kul hade vi iaf, så länge jag inte försöker låna HENNES stol hihi ;)

Jaha va har jag mer hunnit med....
Jo just de!!
Jag har varit "barnvakt" oxå.
Lycke kommer strypa mig för den meningen hihi ;)
Men de va ett sant nöje och vi hade jätteroligt! =D
Och vi skulle tvunget titta på skräckfilm
och sen vågar vi inte gå och lägga oss.
Får nog bli komedier framöver tror jag! =)

Igår kväll va vi i Tannåker.
Först grillade vi hemma hos Chrille och sen åkte vi till utomhusbion.
Filmen som visades va "Bröllopsfotografen".
Hade höga förhoppningar på den filmen, men för min del blev de en flopp!!
Inte alls min typ av film.
Men men mysfaktorn va ju hög där vi satt i gräset vid sjön iaf =)



Idag har mest varit en slödag..
Hade besök av mamma och mormor vid middagstid.
och sen stallet och red först Winni och sen Donna.
Winni fick asa runt med mig på Kims hinderbana i skogen
och Donna fick en lugn skogstur.

Nu har vi Freddy på besök,
så ska försöka va lite social tänkte jag =)
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Lycke

barnvakt och barnvakt.... Jag tycker jag va ganska självständig faktiskt :(

2010-08-19 @ 13:38:42
URL: http://lyckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu