Stackars Pappa ;)

Precis hemkommen efter en morgon i stallet.
Har mockar efter Winni och pysslat om båda mina sötnosar.
Blir ju inget ridande tyvärr när Winni inte har skor = lite abstinens!!!

Måste ju berätta om Winnis senaste bravader oxå ;)
Igår kväll ringde grannen om att en häst gick på fel sida vägen,
så åkte i rallyfart till stallet!
Hämtade en grimma och tänkte att nu har jag en timmes jobb
med att fånga in hästkräket.
MEN jag bara ropade på henne
och då gnäggade hon och kom direkt till mig, så SÖÖÖÖT =)
Lät henne stå inne sen under natten
för ville inte riskera att hon skulle hoppa ut igen mitt i natten.
Så allt slutade lyckligt... om man inte talar om pappas trädgård alltså!!
För den va uppkörd kan man säga!! Hmm stackars pappa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu