Oj va tiden springer iväg!

Va visst längesen jag bloggade igen, svårt att hinna med tycker jag =)

Jaha va har då hänt sen förra gången..

Jag har varit på supertrevligt julbord med jobbet! =D
Verkligen uppskattat från min sida.
Kanske inte själv maten då, lite kräsen, men sällskapet va härligt!
Blev oxå en sväng till Garvaren och Lasse Stefanz sen.
Dansade så jag knappt kunde gå hem haha ;)
Men de e ju helt klart roligt att dansa, synd att inte min Martin va med bara!

På lördagen sen blev det en resa til Flyinge.
Jag, mamma och Emelie hade en liten trevlig tripp dit =)
Tittade på deras show och man blir ju helt stum av häpnad!
Helt otroligt vilka fina hästar det finns!! Och duktiga ryttare för den delen!!
Drömde hela hemvägen om mig och Bamse på en sån arena hihi ;)
Säg vad ni vill, men att drömma e väl fritt! =D

Idag har jag hunnit med ännu en provridning av Winni.
En tjej som isf ska ha med henne till gymnasiet.
Får väl se om hon fortfarande e intresserad,
stackarn fick tyvärr smaka på snön då Winni verkade vilja testa lite..
Men vem vet, kanske finns fler än jag som blir charmade av hennes bus ;)

Strax e det jobbet som gäller.
Lagom tur ikväll 17-21 ;)
Ibland ska man ha det lite bra tycker jag hihi..

Tyvärr inga bilder att bjuda på, ska försöka skärpa mig med det oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu