Äntligen Fredag!!!

Japp då har man kommit till den underbara helgen, MEN.....
Skulle egentligen till Göteborg Horse Show men får avstå pga jobb =/
Så nu blir de bara att längta ännu mer till Falsterbo...

Men ska iaf ha en jättemysig fredag ändå!
Ska snart sticka och handla med min kära sambo
och ikväll kommer Malin för att hedra oss med sin närvaro på en middag hihi;)
Sen ev. blir de hockey.. (får ta mig i krage för de börjar bli en ovana..)

Måste ju berätta om igår oxå!!
Så fort jag kom hem ifrån jobbet RUSADE jag till bokrean och köpte...
TWILIGHT!!!
Har redan läst de två första men måste ju ha dom i min boksamling iaf!!!
Så nu sitter jag oftast klistrad vid den treje boken
och sen e de bara den fjärde kvar.. =/
Spännande men med visst vemod...
Vill egentligen aldrig att de tar slut!! =(
Visst är de hemskt när man läst ut en helt underbar bok och allt bara tar slut..................

Kommentarer
Postat av: Lycke

Jag praktiskt taget knarkade dom böckerna, dock blev jag lite besviken på 4:an :/

I år tycker jag att du och jag ska till Falsterbo och jag ska INTE GLÖMMA DIG hihi <3 ha en mysig fredag :3 puss

2010-02-26 @ 18:18:51
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja jag kan helt enkelt inte sluta läsa hihi!!

vi blir nog många till falsterbo i år =D, men i år blir de till att boka biljetter så de inte blir bara jag och mamma till sist ;)

2010-02-26 @ 21:18:34
URL: http://nizzmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu