Hoppträning!!

Ursäkta att jag inte skriver om min träning förrän idag,
men bloggen ville inte samarbeta alls igår =(

och tyvärr får ni inga bilder att titta på för syster glömde ta kort!!
(hittade inte kameran enligt henne själv ;)

men i alla fall....
tycker att träningen gick kanon, enligt mig själv iaf ;)
trots ett litet misstag och en vägran där jag minsann fick smaka på ridhusdamm hihi
men ingen skada skedd och inga ben brutna!

träningen bestod av studsar med kortare och längre avstånd.
började med bommar för att slutligen hoppa 1 meter!

Winni va jätteduktig och inte allt för mycket stirrande.  =)

lovar att nästa gång tvinga någon att ta kort OCH filma!!

här kommer några äldre bilder på min stjärna som ni kan titta på i väntan på lite nya..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu