Längesen nu..

Ja aja baja på mig själv, nu var de längesen jag skrev här.. skärpning!
skyller på min ålder ;)

jaha.. vad har nu hänt sen sist då?

jag börjar väl med hästarna...
har ridit som en dåre denna veckan trots denna hopplöst tråkiga snö!
va bl.a ute på en mycket rolig ridtur i onsdags med syster och Lycke,
hästarna va superpigga och den ena hästen bockade värre än den andra,
men kul hade vi och svettiga blev vi haha =D
Idag va de bara syster och jag som va ute och utforskade lite nya vägar,
alltid lika skoj att rida med kära systeryster =D

sen har jag börjat bli en träningstönt oxå ;)
vatt på gymmet i stort sett varje dag och sprungit,
duktiga mig och klapp på ryggen =D
*undrar hur länge de håller i sig hihi*

Martin och jag har tittat på hus oxå..
väntar bara på besiktning sen får vi se om vi slår till..
ska bli jätteskoj =D
perfekt avstånd både till stan och stallet så kan inte bli bättre känns de som =)

nu ska jag snart skjutsa grabbarna till hockeyn
och sen ska jag ut till älskade Emmy och Alicia för att tjabba lite hästar och mysa =D

Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu