Ridläger 22-25 juli

Morgonen den 22 juli lastade vi in Winni och Conny
och sen åkte Malin och jag på ridläger =D
Helt klart bland det roligaste jag varit med om denna sommaren
och troligtvis också de jobbigaste haha!!!
Hann med fler pass än jag trodde va möjligt på dessa dagar
och mina stackars ömma muskler skrek efter nåd sista dagen!!! =D
På kvällarna blev de ett dopp i sjön och sen god mat och dryck.
Måste medge att Kikkis mat e super!!
Hon fick t.o.m. svamp att smaka gott ;)

Winni skötte sig helt super och gick jättebra i både dressyr och hoppning.
Jag e verkligen helnöjd med henne!!
Sista dagen avslutades med dressyr,
och vi fick rida ett LC program och bedöming som en vanlig tävling.
Verkligen jätteskoj och en upplevelse för mig och Winni,
som båda e helt nybörjare och aldrig tävlat dressyr innan.
Tro det lr ej, men Winni och jag fick högst poäng av alla =D
(jag gissar på att domaren va full HAHAHA)
Skämt å sido, de va verkligen jättekul! =)

Lite bilder från ridlägret kommer senare då jag inte ha kameran i närheten..


Kommentarer
Postat av: Vicky

Hej

vad kul att ni varit på ridläger,verkar som om lilla Thea sköter sig utmärkt, Kul att höra. Och Fina bilder på er på fältet, hon är sig verkligen lik på pricken....lilla söta Thea.Verkar som att hon trivs bra!!! Ha en fortsatt skön sommar! kramar från Vicky



2010-07-29 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu