Malin din toka =)

Har precis kommit hem ifrån stallet.
Ingen ridning idag för medryttaren som skulle rida idag ringde
och sa att hon inte kände sig säker på Winni och ville hoppa av.
Inget fel i det för jag tycker att de va jättebra att hon sa till,
man ska ju inte rida en häst man inte känner sig trygg med.
MEN kunde ju ringt nån dag tidigare och inte samma eftermiddag!!
Lite svårt att planera om samma kväll.

Nu sitter jag och väntar på Malin vi ska ut till ridskolan och glo lite.
Men förvirrade Malin hade glömt de hihi ;)
så hon ska bara äta sen kommer hon =)

Martin har jag skickat iväg till sina föräldrar ikväll,
så slipper jag hadåligt samvete för att han sitter själv hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu