Underbar dag!

Det har det verkligen varit idag tycker jag.
Först min lugna sköna morgon.
Sen jobbet med mamma + en fika ;)
Har även tittat in hos Tina och fått se deras fina renoveringar!

Sen blev det ut på en härlig barbackatur i solskenet och värmen.
Idag va det Donna som fick sträcka på benen och om hon va PIGG!
Blev mycket jobb med tempoväxlingar.
Älskar min lilla ponny!

Imorgon kommer en tjej och provrider Winni.
Ska bli skönt om dom passar ihop så man kan bli hästfri nån dag i veckan.
Så håll tummarna allihop =)


Nu blir det en kväll i soffan med Martin,
och kl 21 börjar mitt älskade Dr House =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu