Dålig uppdatering!!!

JAG VET!!
Skyller på att vi bara har internet i Martins data just nu,
inte lika roligt att sitta vid datorn är man inte kan glo på TV samtidigt ;)
Men de ska bli ändring på de,
dags att ta tag i sitt bloggande igen!

De har säkert hänt en del sen sist..

Bl.a så har min älskade gulliga farmor köpt ett plommonträd till mig!!
Är så himla glad för de!! =D
Förhoppningsvis så får vi fullt av goda söta plommon inom 3 år.

Igårkväll va de hopträning med Winni.
Hon va jätteduktig trots lite konstiga svängar och olika avstånd.
Hon har blivit så modig min lilla tjej.
Kikki tjatar igen om att tävla,
men mina nerver e mer hispiga än hästens i de läget haha! ;)

Donna tycker just nu att livet e toppen och e pigg som attans.
Har ju fått tillgång till Kims "terrängbana" och den ÄLSKAR Donna!!
Min lilla busponny hihi =)

Har blivit lite förändringar bland hästarna oxå..
Mammas lilla Monsun har åkt bortåt Kalmar
och ska va där på prov till sista maj.
Sen ska dom besluta för kö lr inte.
I stället har Pinnen "lille"bror kommit till stallet.
Bibbi e världens mysigaste kelgris och bara 170 hög!!
Men grabbarna trivs bra med att få busa med varandra
och slippa mina två sura tanter haha =)

I vårt nya hus händer de oxå grejer.
Inte så mycket renovering,
men mycket småfix som gör de hemtrevligt hihi.
Vi trivs verkligen och de känns som att vi har hamnat rätt.

För att skriva åtminstonde nåt negativt kan jag säga att jag avskyr pollen!
Detta vårens hemska påfund!
Ögonen ser ut som att man supit i flera veckor,
näsan rinner och nysningarna e täta.
Hoppas allt slår ut snabbt nu
och sen kan de komma ett skyfal som tar med sig allt pollen!

Nähä dags att åka till stallet för att kolla till mina darlingar.
Kanske ta ett tag bland ogräset oxå
innan man börjar jobba ikväll..

Kommentarer
Postat av: tina

de var på tiden med lite uppdatering här;) måste ta o hitta på något snart:) puss

2010-05-20 @ 08:48:21
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu