Lite slö e jag allt!

iaf på att blogga!!
Får allt bli lite skärpning med de igen tror jag!!

I morse hade jag iaf en underbar ridtur med Bamse!!
Orörd snö och solsken, kan knappt bli bättre tycker man =D
Ett litet minus e dock att hans steg tyvärr inte blir mindre i snö utan tvärtom!!
Men jag höll ju värmen iaf HAHAHA ;)
Kan nog inte säga annat ä att jag e lite kär i denna kuse..
Stor, söt, snäll, pigg och busig. Verkligen en jättebäbis hihi.



Har lite roliga nyheter oxå..
Blir nog ett litet stallbyte i januari om allt går enligt planerna.
Ska flytta ut Bamse till Kikki i Torpa.
Kommer bli alldeles underbart med 10 meter till ridhus från stallet!!!
Och förhoppningsvis lite fler ridkompisar oxå.

Donna får klart va kvar hos pappa.
Conny behöver ju sällskap och vill gärna kunna rida ut lite med systeryster =)
Blir lite uppdelat med en häst på varje ställe,
men jag kommer ju ändå köra förbi Donna påväg till Bamse.

En annan nyhet då..!..
Varit en jättetrevlig tjej och provridit Winni i helgen.
Tyvärr va Winni pigg som attans och både lite studsig och sparkig,
men fördelen e ju att hon fick se hur hon kan vara.
Och tycker hon ändå om henne behöver jag ju inte oroa mig för de =)
Provridningen gick iaf jättebra!
Hon red mjukt och fint och va väldigt lugn när hon handskades med Winni.
Sånt känns skönt för mig att det fungerar.
Hon ska iaf visa sin film för sin tränare hemma
och hör av sig ikväll lr imon hur hon vill ha det.
Håll nu tummarna alla ni som ser detta!!! ;)

Lägger äntligen in den där bilden på min nya transport oxå,
har redan hunnit smutsa ner den men det får ni stå ut med!


Kommentarer
Postat av: tina

trevlig kärra:)

hur har de gått med winni?

puss!

2010-12-01 @ 14:18:59
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu