Ny vecka = Nya möjligheter!! =)

Ja jag hoppas att det ska bli en toppenvecka nu!
Känner nästan det på mig ;)

De blir lite jobb så klart.

Och jag ska rida för fullt igen nu när snön typ är borta =)
Blev ju lite dåligt med det i helgen tyvärr.
På onsdag kommer hovis, så då blir det nya fina skor igen + SNÖSULOR!

Renoveringen börjar ta fart igen!
Elgubben dyker upp snart och vi har hittat de tapeter vi vill ha,
ska inhandla tak och lister också nu i veckan.

Förresten!!!!
Det var en jättetrevlig tjej här idag och tittade på lilla Winni.
Hon ska isf ha Winni som sin träningskompis och ev nån tävling för skojs skull.
Winni verkade trivas med henne och va lugn och nyfiken.
Hon ska återkomma till nästa helg för att provrida.
Kanske man nu äntligen har hittat rätt hem för min ängel....
Hade varit underbart om hon får komma till någon där hon får va nummer 1!!



Och på tisdag e det hoppträning som gäller = JIPPI!!
Lilla Winni binni bus som ska få följa med och sväva lite med mig hihi ;)
Förhoppningsvis har den nya transporten anlänt då oxå!!!
Blir härligt med en ny transport =D
Ett stort tack till min älskade sambo som gick med på detta!!

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa verkligen, dom bor slå nära med så blire fel kan ja ba hämta hem na :)) .. Hoppas tjejen köper winnie nu med :)

2010-11-22 @ 10:15:33
URL: http://sutekidayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu