AVBOCKAD!!!

Jag hann inte ens fatta vad som hände, plötsligt låg jag bara där!
Och ni ska inte tro att de va Winni lr Bamse som skickade av mig!
Näää de va minsann lilla oskyldiga Donna!!!
Skrittade lugnt och fint och plötsligt FÖRSVANN Donnas huvud och hals,
och sekunden efter låg jag och tittade upp hennes busiga ögon!
Jäkla skruttponny!!!
Inga större skador, men min stolthet fick sig minsann en rejäl törn!!



Till Lycke vill jag bara säga:
" Ha så himla skoj när du rider Donna i helgen ;) "


Kommentarer
Postat av: kim

Härligt att det e lite liv i tanten... hihi

2010-10-15 @ 23:54:42
Postat av: snoddi ;P

hehe ! Siicken dag , "ryttare-får-kyssa-marken-dagen" ! ;P

2010-10-16 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu