Dumma förkylning!!

Vaknade i morse och kände att halsen inte va min vän längre.
Och nu sitter jag i soffan med en kopp te i handen och fryser.
Så typiskt när de e träning ikväll också!!
Men men vi får väl göra vårt bästa,
kan ju bli en kul show för de andra kanske hihi ;)

Jaha gårdagen blev kanon iaf!!
Först va jag och Lycke ute en tur med Bamse och Winni.
Blev en härlig skogstur med väldigt pigga hästar.
Winni va lite studsig idag, men de fixade Lycke bra =)
Kommer ihåg när denna lilla flicka va 12 år och började rida hos oss,
hon har verkligen utvecklats i sin ridning!!
Känner mig aldrig nervös att lämna över ansvaret på henne
och de e inte dåligt från min sida hihi ;)



Senare på kvällen va de dags för en skritturmed Snoddas och syster.
Så lilla Donnan fick äntligen sträcka på benen!
Hon va skitpigg och klampade på som en tosing!
haha min lilla skruttponny, man kan inte annat än älska henne =D



Nähä nu tog mitt te slut så får väl gå och fixa en till..

Kommentarer
Postat av: Lycke

Vad glad jag blir! =D Hihi, det är ju tack vare er jag har utvecklats inom ridningen (:

Jag kan ta donna imorgon om du vill, så får hon komma ut och skritta lite : D

2010-10-10 @ 14:42:58
URL: http://lyckeliis.blogg.se/
Postat av: -sandra

Vad är det här för häst?:)

2010-10-13 @ 12:19:48
Postat av: Hanna

På den första bilden e de Winni =)

och på den andra e det Emelie älskade Conny.

Det är den fd fodervärden som rider honom.

2010-10-14 @ 21:02:49
URL: http://nizzmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu