Hunnit med massor idag.

Ja de känns som att det mesta e fixat för denna dagen iaf.

Släppte ut hästarna i morse, och fixade färdigt allt i stallet.

Sen blev det en tur till farmor för att få sig en liten lyxfrukost ;)

Därefter åkte jag till Tina och hälsade på, alltid lika roligt.
Och underbara Axel somnade i min famn =D

När jag lyckades slita mig från sötnosen blev det en sväng på stan.
Köpte lite foder till hästarna
och present och tårta till mamma (ute i god tid hihi).
Sen avslutade jag med att handla innan jag for hem till Berghem igen.

Nu väntar jag på min kära sambo så att han kan göra sig i ordning
och följa me på kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu