Fy för dagen efter!

Inga mer kalas för min del detta året!
Funderar allvarligt på att bli en nykterist!!
De e verkligen inte värt de när man inte kan fungera dagen efter =(

Har i alla fall tagit mig i kragen och röstat idag, alltid något.
Och i eftermiddag ska de bli hästar, hästar, hästar!
Ska rida Winni och Bamse. Och självklart pyssla om min busponny!
Funderar på att sätta igång henne snart, inte bra att gå och skrota i hagen.
Frågan är om tiden finns till de, men planen e att hon ska ridas 4 ggr i veckan iaf.



Måste ju berätta om min duktiga pappa som tog in hästarna igår oxå!
Han va så snäll och erbjöd sig att hjälpa mig
och tror ni inte Conny kör med honom då!!!
Han smet så klart den lilla rackaren!!!
Som tur e lockar maten i stallet och han sprang in själv =)

Nähä nu borde snart Martin vara tillbaka tycker jag.
Han fick order om att cykla till stan och handla lite god mat ;)
Tur att han e så snäll ibland! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu