Min lilla Winni!

Pratat me Linda idag, hon vill köpa Winni..
Blir både glad och ledsen för det =/
Glad för att den tjejen känns helt rätt och verkar passa bra med Winni.
Ledsen för att jag rent känslomässigt inte vill sälja Winni!
Denna goa häst betyder så mycket för mig!
Men får tänka på att hon säkert kommer att få de riktigt bra där,
bli riden mycket och få bra skötsel och vård.
Om allt nu går som planerat ska Winni isf åka i mitten av oktober.
De betyder bara 3-4 träningar kvar ihop = panik!!
Får verkligen passa på att vara så mycket som möjligt med henne tills dess!
Ta massor av kort och filma!




Får väl åka till stallet nu, träning för mig och Winni ikväll.
Hoppas hon e odräglig så jag tycker lite mindre om henne sen ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha hoppas det gick bra ändå ;) även om man vill dom ska va odrägliga, jag är iaf skit glad verkligen :'D .. du får gärna maila över bilder till mig på henne om du har :D

2010-09-22 @ 21:48:52
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu