På tiden att jag skriver lite..

Ja de va hemskt så dålig jag blivit på att blogga!!
Ska försöka att bli lite bättre på de... lovar inget dock ;)

Måste ju berätta att min lilla Winni inte bor hos mig längre.
I stället har hon det nu helt underbart hos finaste Sandra =)
Känns helt okej faktiskt och jag vet ju att hon har det som en prinsessa hos Sandra!


Har i stället för Winni två andra projekt hemma att jobba med
och de e hur skoj som helst!!!!
Känns verkligen att det är detta jag vill göra!! =D
Gäller bara att hålla tummarna att allt går som jag planerat hihi ;)


Finns hur mycket som helst att prata om egentligen,
men de e väl mest detta som surrar i mitt huvud just nu antar jag.


LJUNGBYDAGARNA e här förresten...
På torsdag ska de bli en mysig kväll me Tina mfl. =)
Och på fredag e de Malin och Sandra som ska få plågas av mitt sällskap ;)
Ser fram emot detta och hoppas på fint uteväder båda dagarna!!
Hmm... kom på att jag måste till systemet och fylla på förrådet innan dess...
Jaja de kommer jag säkert hinna med eftersom...
... jag e långledig i helgen kära vänner!! ;)
Känns inte helt fel att kunna säga det!!
Lovar att skänka alla er som jobbar i helgen en liten tanke hih...


Kommentarer
Postat av: Linda

oh är fina tjejen såld nu?

2011-08-24 @ 17:47:04
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu